Social media και η σχέση τους με το στοίχημα

Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα social media τα τελευταία χρόνια και όπως είναι λογικό, οι στοιχηματικές εταιρείες (π.χ Stoiximan, Goalbet) δεν θα μπορούσαν να λείψουν από αυτόν το χορό.

Προφανώς και ο πρωταρχικός τους στόχος είναι η διαφήμιση και η προώθηση των υπηρεσιών τους, ωστόσο πλέον εκμεταλλεύονται την υπάρχουσα κατάσταση και για πολλούς άλλους λόγους, τους οποίους θα δούμε παρακάτω. Οι “κατάσκοποι” των εταιρειών όπως και όλοι οι υπόλοιποι άνθρωποι φυσικά, έχουν πρόσβαση σε πολλών ειδών πληροφορίες του κάθε χρήστη, όπως π.χ το που βγαίνει, με ποιους, τι του αρέσει να κάνει και φυσικά, αν κάνει posts με στοιχηματικό ενδιαφέρον. Πρωταρχικό τους μέλημα όμως είναι η παρακολούθηση συγκεκριμένων παικτών και tipsters.

Μέσα από αυτήν την παρακολούθηση, μπορούν να “συνδέσουν” παίκτες που πιθανόν να “δουλεύουν” μαζί στοιχηματίζοντας ίδια ποσά στα ίδια ακριβώς στοιχήματα, κι έτσι βρίσκουν πιο εύκολα ομάδες που δουλεύουν καθημερινά και σε σταθερή βάση μαζί και τις ονομάζουν “συνδικάτα”.

«Σφραγίδα» σε όλα αυτά ήρθε να βάλει ένα άρθρο των Times του Λονδίνου, που αναφέρει πως πρώην συνεργάτης μεγάλης αγγλικής στοιχηματικής εταιρείας έφερε στη δημοσιότητα διάφορους τρόπους και λόγους των εταιρειών για να παρακολουθούν τους παίκτες. Ένας από αυτούς τους λόγους είναι να προσαρμόσουν τις υπηρεσίες τους πάνω στον εκάστοτε παίκτη ή ακόμη και να προστατευτούν από κάποιους «επικίνδυνους».