Στοίχημα Σκόρερ – Τι είναι, Οδηγός και Στρατηγική

Στοίχημα Σκόρερ: Μια από τις πιο δημοφιλείς αγορές στο στοίχημα είναι πλέον η αγορά σκόρερ, όπου και κύριο ενδιαφέρον το κάθε παίκτη είναι ο ποδοσφαιριστής που θα πετύχει γκολ σε μια αναμέτρηση. Είτε αυτό το γκολ είναι το πρώτο (first), είτε το τελευταίο (late), είτε σε οποιαδήποτε στιγμή της αναμέτρησης (anytime scorer).

Πάμε σε ένα παράδειγμα, για να γίνει ακόμη πιο κατανοητή η έννοια. Σε ένα παιχνίδι μεταξύ της Ρεάλ Μαδρίτης και της Μπαρτσελόνα (π.χ.), ο παίκτης επιλέγει να σκοράρει πρώτος (first) ο Μέσι, οπότε και για να κερδίσει το στοίχημα θα πρέπει ο Μέσι να ανοίξει το σκορ στο παιχνίδι. Εάν επιλέξει να σκοράρει το τελευταίο (late), τότε ο Μέσι θα πρέπει να είναι αυτός που πετύχει το τελευταίο χρονικά τέρμα στην αναμέτρηση. Τέλος, στην περίπτωση που προτιμήσει να στοιχηματίσει σε γκολ του Μέσι σε οποιαδήποτε στιγμή της αναμέτρησης (anytime), τότε για να “πληρωθεί” ο παίκτης, θα πρέπει ο Αργεντινός ποδοσφαιριστής να πετύχει κάποιο γκολ σε οποιοδήποτε λεπτό του αγώνα.

Εκτός όμως από αυτές τις τρεις επιλογές στην αγορά στοίχημα σκόρερ, υπάρχουν και άλλα στοιχήματα. Μερικά από αυτά είναι να πετύχει κάποιος παίκτης χατ-τρικ, να σκοράρει με πέναλτι με κεφαλιά ή σουτ. Παράλληλα, υπάρχουν και τα συνδυαστικά στοιχήματα (combo), όπως είναι το ποιος παίκτης θα σκοράρει πρώτος σε έναν αγώνα αλλά και στο χρονικό εύρος που θα το πετύχει, για τον παίκτη που θα σκοράρει πρώτος σε οποιαδήποτε στιγμή της αναμέτρησης, αλλά και το ακριβές σκορ του αγώνα, καθώς και για τον πρώτο παίκτη που θα σκοράρει οποιαδήποτε στιγμή του αγώνα, αλλά και νίκη της ομάδας.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι σημαντικοί παράγοντες που ο κάθε παίκτης πρέπει να λάβει υπόψιν του, πριν προβεί στην συγκεκριμένη αγορά, όπως συμβαίνει άλλωστε με όλες τις αγορές που υπάρχουν στο στοίχημα. Θα πρέπει λοιπόν να γνωρίζει για την φόρμα στην οποία είναι ο ποδοσφαιριστής που τον ενδιαφέρει (σύμφωνα με τα πέντε τελευταία παιχνίδια που αγωνίστηκε), για την προϊστορία του κόντρα στην αντίπαλη ομάδα, την κατάσταση του αγωνιστικού χώρου και τις καιρικές συνθήκες, για το αν υπάρχουν απουσίες παικτών σε έναν αγώνα, τους όρους που θέτει η κάθε ιστοσελίδα για την συγκεκριμένη αγορά και γενικά όσο δυνατόν καλύτερη γνώση των ομάδων και των στατιστικών.